Sunday, February 21, 2010

Kerja....


Hrmmm.. dah sampai masa untuk saya fikirkan masa depan saya.. mungkin sedikit lewat.. selama ini saya gembira dan bersyukur dengan apa yang saya ada. Iaitu pekerjaan saya sekarang.. tapi bila dihitung ditambah ditolak, maseh lagi tidak mencukupi....


Tahun ni dah masuk tahun ke6 saya setia bersama syarikat HSCB.. Saya gembira dengan suasana kerja, rakan sekerja, persekitaran keliling saya... Dekat dengan tempat tinggal saya, dekat ngan Fitness First dan yang paling selesa dan alasan kukuh mengapa saya maseh bertahan adalah kerana saya selesa dengan apa yang saya ada.....


Rasanya dah masanya saya beralih arah.. mencari kepastian yang lebih baik. Yang penting dapat menjamin masa depan saya....... Insyallah, saya maseh mencari cari peluang di mana mana.. kalau ada, ada lah.... yang penting kita mencuba....


Doakan saya berjaya dalam kehidupan saya.. Amin...



No comments:

Post a Comment