Sunday, February 21, 2010

Detik gembira menanti kelahiran.....


Tak sabar rasanya menunggu kucing betina saya melahirkan anak anak kucing yang comel comel..berbunga bunga hati saya hanya tuhan saya yang tahu... how sweet....


Di rumah, setiap saat saya terfikir pasal dia, terus saya jengok jengok keadaan dia.. dah beranak ke belom? Semalam, saya jengok dia lagi sebelum tdo dan pagi ni, Elang maseh lagi belom bersedia nak beranak... :) takes time rasanya.. mungkin Elang nervous kot.. maklumlah first time nak deliver baby...


Insyallah kalau takde aral melintang, hujung minggu ni Elang akan beranak.. Harap harap semuanya selamat..... kalau tengok perut, mungkin tak banyak.. tapi mana nak tau... Elang buat surprise plak nanti..


nanti kalau dia dah beranak, saya tempek pic mereka semua .. Insyallah..... Doakan semuanya selamat. Amin.


1 comment:

  1. Sabar..Sabar..Sabar ya separuh dr iman...hehehe...nebes nak mok nggu cucu baru tok. Iskk..klk mun nenenkan sidak, jangan kedak gambar ya...pusak nenen sik terlentang cam ya...posisi nya adalah kedak anak pusak nenen ngan mak nya...

    tp nang best bah saat2 nggu pusak beranak tok..
    lamak dah sik cerik pengalaman cam ya..hehehe..

    ReplyDelete