Tuesday, July 28, 2009

SALAM KENALAN DAN SALAM SAHABAT

Saya nak ucapkan salam kenalan kepada kawan baru saya.. baru tak baru hampir dua bulan dah berkawan.....

Nama kawan saya ni, Dhina matha... budak celcom berumur 20an. Masih singgle katanya......hehehhehe.Dhina ni kadang kadang "ting tong" gak, lucu selucu lucunya..tu yang best giler....


nak di jadikan cerita, saya kenal dhina dari kawan kawan saya... Rasanya kami mula rapat semenjak kali pertama dhina join saya berkaraoke... dan lepas tu, kalau ker setiawangsa, kalau dia ada lagi best, rancak berborak ngan si ketot nih..

Besday dia bulan 8..... dah dekat dah..... hrmmm...insyallah, kalau ada rezeki ada lah hadiah besday.....

Salam kenalan dari ku, semoga kau tetap menjadi diri kau...... :)

1 comment:

  1. hahahaha...
    so sweet.. terharu nya...
    nnt i citer psl u n sheri plak k....

    ReplyDelete