Thursday, March 19, 2009

Tata Dewi

My office mate Dewi dah buat keputusan nak berhenti kerja . On 9th April 08, dia last kerja ngan kami.. hrmmm... Bosan nyer.. Lepas ni bila dia dah takde, patah kaki lah saya dibuatnya nanti. Dewi lah kawan gossip saya di office. Kawan "asap" saya.. dan kawan lunch saya...... Dan kami ni
agak rapat jugak...
.


Dewi dah tak de... huhuhuhuhu.. sedey rasanya... rasa kehilangan lah sangat. tak sangka dia dah buat keputusan nak berenti.. dah la melayu kat office saya ni berapa kerat jerk.. makin kurang lah melayu kat sini.. Hrmmmm...


i just wanna wish Dewi semoga berjaya di dalam apa jua bidang yang akan diceburi. . Bila dah balik JB nanti, pandai pandai lah bawak diri. Jaga diri. Jaga si rabbit tu elok elok. Dan yang paling penting, take care of your family. Kalau ada jodoh tu, cepat cepat kawin k. U tu dah nak masuk hujung 20 an dah.. nanti terlajak, saham dah jatuh... jatuh menjunam... kan susah...HehEHehHEhe..

Kalau senang senang nanti, turunlah kl.. jengok2 kawan kat sini.. Good Luck Cik Devi ... HehhE.. We gonna miss u..... Muahhhhh

1 comment:

  1. So sweet;)Why don't you put up pictures of her with her ever changing hair styles.

    Stacey....Xxx

    ReplyDelete