Wednesday, March 4, 2009

Blogs dan Webs

Saya nak berkongsi beberapa website dan blog dengan kawan kawan semua. Normally, everyday kalau saya dah on pc di office, benda pertama yang akan saya buat ialah saya akan ke

http://www.bharian.com.my/ untuk baca suratkhabar berbentuk e-news dari halaman berita harian. Di sana anda akan di maklumkan perkembangan terkini/ mutakhir apa yang berlaku di dalam dan luar negara.

Selain itu, saya akan ke http://www.kitten.com.my/ untuk baca forum di dalam web berkenaan. Di dalam web ini, terdapat banyak informasi cara cara bagaimana untuk memelihara haiwan kesayangan Kucing khususnya dari cara pemakanan, kesihatan, grooming, pertunjukan kucing, kucing untuk dipelihara(adoption),kucing hilang (lost & found) program program untuk forumers, dan macam macam lagi. Banyak informasi berguna di dalam web ini. Silalah kunjungi untuk mendapatkan pengetahuan berguna.




Seterusnya, anda juga boleh berkongsi maklumat dengan forumer lain berkenaan hal haiwan peliharan. Web ini tidak mengklasifikasikan kepada sejenis haiwan peliharaan sahaja. Di mana , web ini adalah untuk semua jenis haiwan peliharaan. Termasuk dari ikan koi, anjing, kucing, arnab, hamster dll.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi pet rescuer kelolaan SPCA Malaysia, anda boleh mendaftarkan diri sebagai volunteer. Sila kunjungi http://www.petfinder.my/ untuk maklumat terperinci.








Sekiranya kawan kawan ingin berhubung dengan saya, silalah add saya di Facebook. My id ialah Harris or Email: Harris@hapseng.com.my dan untuk Myspace, ialah www.myspace.com/mycupidwings82 untuk terus berhubungan.














Ok, itu sahaja untuk post kali ini. berjumpa di posting yang akan datang.....












































No comments:

Post a Comment