Friday, November 20, 2009

Lama gak saya tak menulis.. banyak spent time ngan kerja kat ofc.. hrmm. aduhhh.. selalu sangat balik lewat. kawan kawan pun dah lama tak melepak sama.



lately ni, saya selalu gak follow cat show. mana mana yang dekat, saya singgah.. kadang kadang, memang teringin nak take part. tapi, kerja terlalu lah banyak sangat, dan saya tak sempat nak groom kan anak anak bulu saya. bukan senang nak groom mereka ni.. kalau boleh, tiap tiap minggu mesti kena groom. tapi apa kan daya, tak cukup masa. insyallah bula ada kesempatan, ada lah rezeki.



ada gak baru baru ni saya belek belek baca blog kawan kawan saya, tengok blog tentang hal anak anak bulu dia.. hrmm.. best nyer dowang dapat kitten.. saya pun teringin lah sangat nak ada cucu baru. tapi, tak de calon lagi yang sesuai untuk si penyet.... My Exotics, Prince Denzel Harley. 2 minggu lepas saya ada pinjam domestic short hair dari my neighbour.. female cat, classic tabby.. cun giler..... ni kalau dapat zuriat, mesti tomei tomei belaka. tapi si Elang ni masih lagi belum nak mating.. garang sangat dia ni... kalau dekat jer ngan Denzel , mesti dia hissing.. tak feminine langsung. hehehehe.



insyallah, nanti saya tempek kan pic si Elang. dan saya berharap satu hari nanti, ada lah zuriat mereka... doa doakan semua nya berjalan dengan lancar. insyallah.

No comments:

Post a Comment